Posted in 2023-2024 ուստարվա նախագծեր

Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն

Ժամանակահատվածը՝ Նոյեմբեր ամիս
Մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ, ընտանիքներ

Նպատակ`

Սովորողների ճանաչողական, ինքնաարտահայտման կարողությունների, հմտությունների զարգացման միջոցով ճանաչել սեբաստացի ընտանիքներին, Մխիթար Սեբաստացուն և մեր կրթահամալիրը:

Խնդիրներ`

  • Անհրաժեշտ տեղեկություններ հավաքելու հմտությունների զարգացում
  • Հետազոտական, վերլուծական կարողությունների ձևավորում ու զարգացում
  • Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • Մեդիահմտությունների զարգացում (բլոգավարություն)
  • Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
  • Տեղեկատվական բնույթի տեքստի ընթերցանության ու քննարկման կարողությունների զարգացում:

Ընթացք՝

  • Նախագծի քննարկում սովորողների հետ
  • Սեբաստացի դասավանդողի բլոգի ուսունասիրություն
  • Հարցազրույցի նախապատրաստական աշխատանքներ
  • Սեբաստացիական, ընտանեկան, ավանդական խոհանոց
  • Մխիթար Սեբաստացի՝ կյանքը, գործը, այլ տեղեկություններ
  • Մխիթարյան միաբանության ստեղծման, գործունեության մասին տեղեկություններ

Կատարվելիք աշխատանքների նկարագրություն՝

Առաջին 

  • Սեբաստացի դասավանդողի բլոգի ուսունասիրություն
  • Հարցազրույց

Երկրորդ

Ուսումնասիրում են Մխիթար Սեբաստացու կյանքն ու գործունեությունը, փորձում ենք մեզ համար պարզել, թե ինչու է մեր կրթահամալիրը կոչվել նրա անունով։

Ամփոփում՝

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն