Մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ
Տևողությունը՝ Մարտի
Նպատակը`
- Շրջապատը հետազոտելու, խնամելու, պահպանելու, բարեկարգելու կարողությունների զարգացում
- Բույսի, եղանակի, երևույթի, առարկայի, օրվա փոփոխությունների դիտարկում
- Թվային միջոցներից օգտվելու կարողությունների կիրառում
- Paint, PowerPoint ծրագրերի կիրառում
Խնդիրները՝
- Հոգատար վերաբերմունք զարգացնել բնության նկատմամբ
- Օգտագործելով թվային և մեդիա միջոցները գրանցել բնության և եղանակի փոփոխությունները
- Հարցազրույցներ վարել ծանոթ-բարեկամների, տատիկ-պապիկների հետ գարնանային գյուղատնտեսական խորհուրդներ` ծառատունկի-ծաղկատունկի, գարնանային բակ-պարտեզի աշխատանքների մասին
- Բանահավաքություն
Աշխատանքը`
- Պատումներ, ձայնագրություններ մեր, մեր հարազատների գյուղի, մարդկանց մասին
- Ի՞նչ աշխատանքներ են իրականացնում գյուղում գարնանը
- Գարնանային ֆոտոշարքերի ստեղծում
- Շրջակա միջավայրի փոփոխության և եղանակի տեսության դիտարկում օրվա տարբեր ժամերին
Նախագծի իրականացումը
- Նպաստում է սովորողների դիտողականության, շրջապատում օրինաչափություններ նկատելու, դիտարկելու, վերլուծելու կարողության զարգացմանը
- Ձևավորում է շրջապատի, բնության հանդեպ հոգատար վերաբերմունք
- Նպաստում է երևույթներին հետևելու, հետևություններ անելու հմտությունների ձևավորմանը
- Անհրաժեշտ ինֆորմացիան ձեռք բերելու կարողությունների ձևավորմանը
Նախագծի արդյունքում ստեղծված նյութերը հրապարակի՛ր քո բլոգում, հղումն ուղարկի՛ր իմ էլ. հասցեին:
- Գարնանային ընթերցանություն՝
«Գանձերի կղզին» Ռոբերտ Լուիս Սթիվենսոն
Կատարի՛ր հետևյալ առաջադրանքները՝
Բլոգում պատմի՛ր քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը:
Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:
Գրի՛ր կարծիք կարդացածդ գրքի մասին:
Չմոռանա՛ս նշել հեղինակին:
2. Ընտրի՛ր կցված հղումի թանգարաններից մեկը կամ մի քանիսը, առցանց այցելի՛ր, ընտրի՛ր մի քանի նկար, Power point-ով պատրաստի՛ր այդ առցանց թանգարանի քո՛ ընտրանին: Չմոռանա՛ս նշել ընտրված նմուշների հեղինակներին։ Աշխատանքդ հրապարակի՛ր բլոգումդ, հղումն ուղարկի՛ր իմ էլ. հասցեին:
Ամփոփում՝