Posted in 2023-2024 ուստարվա նախագծեր

«Ընթերցանություն» նախագիծ

Մասնակիցներ` 3.1 դասարանի սովորողներ

Նախագծի տևողությունը՝  հունվարի 8-ից 31-ը

Նպատակը՝ նյութերի ընթերցում, քննարկում, վերլուծում, սեր գրքի նկատմամբ, ընթերցանության խթանում

Ընթացքը՝

Ձմեռային ճամբարի ընթացքում ամեն օր մեկ ժամ հատկացնելու ենք ընթերցանությանը: Սովորողներն իրենք են ընտրելու, թե ինչ են ուզում ընթերցել, որ գիրքն է հետաքրքրում իրենց կամ կարող են ընտրել ստորև ներկայացված էլեկտրոնային գրքերից որևէ մեկը: Յուրաքնչյուր օրվա ընթերցած հատվածից առանձնացնելու են՝

  • հետաքրիքիր հատվածը
  • զարմանալի հատվածը
  • տխուր/ուրախ/ հատվածը
  • դուր եկած հատվածը
  • անծանոթ բառերը

Նախագծի ավարտին յուրաքանչյուրը պետք է մտածի, թե ինչպես ներկայացնի իր ընթերցած գիրքը, որ ընկերները ևս ցանկանան կարդալ այն:

Արդյունքները կհրապարակվեն դասարանական բլոգում, ենթակայքում:

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն