Posted in 2022-2023 ուստարվա նախագծեր, Մայիսյան հավաք

Մայիսյան 18-րդ հավաք

Մայիսի 2-26

Կազմակերպիչ՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Աջակից՝ ԿԳՄՍՆ

Մասնակիցներ՝ 2․1 սովորողներ, ծնողներ, գործընկերներ

Նպատակը՝ «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի ուսուցման 2-րդ տարվա արդյունքների ամփոփում

Բովանդակային ուղղություններ`

Պաշտպանված՝ «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր 2023-2024

Ես կարողանում եմ

«Սովորող-սովորեցնող» նախագիծ՝

Բլոգուսուցում /սովորող-սովորեցնող/

«Մոլորակ» շուրջտարյա նախագիծ

Աղայան+Ռոդարի նախագիծ

Ճամփորդական նախագիծ՝

Ծնողի կողմից կազմակերպվող վարպետության դասեր՝

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի մեր այլընտրանքը

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն