Posted in 2022-2023 ուստարվա նախագծեր

Բլոգուսուցում /սովորող-սովորեցնող/

Մասնակիցներ՝  2-դր և 5-րդ դասարանի սովորողներ

Ժամանակահատված՝ 25.05-05.06

Կրթահամալիրում յուրաքանչյուր սովորող 2-րդ, 3-րդ դասարանից սկսած վարում է իր անձնական բլոգը: Բլոգն այն ուսումնական տարածքն է, որտեղ երևում է յուրաքանչյուրի ուսումնական գործունեությունը: Բլոգում հստակ երևում են սովորողների նախասիրություններն ու զարգացման փուլերը:

Նպատակ

3-րդ դասարանի սկզբում սովորողների աշխատող բլոգներ ունենալը և վարելը:
Ավագ ընկերների հետ համագործակցելը։

Խնդիրներ

  • Բլոգի բացում
  • Պաստառի ընտրություն, գույնի փոփոխում և այլն
  • Բաժինների բացում
  • Տեքստային նյութերի տեղադրում
  • Յութուբից նյութի տեղափոխումը բլոգ
  • Նկարների ներբեռնում
  • Հղումի տեղադրում և հեռացում

Ընթացք

Հինգերորդ դասարանի սովորողների օգնությամբ, edublogs.org հարթակում բացել բլոգ, ընտրել համապատասխան պաստառ, բացել բաժիններ և նյութ հրապարակել։

Արդյունք

Սովորողները կունենան իրենց բլոգները, ավելի մեդիահմուտ կլինեն, իրենց նյութերը կտեղադրեն իրենց բլոգներում, ուսումնական գործունեությունը կկազմակերպվի նաև իրենց բլոգների միջոցով:

Սովորողների նորաբաց բլոգները՝

Նանե Բաղդասարյան

Աելիտա Բալայան

Մարտա Սարգսյան

Վիկտորիա Դալլաքյան

Արևիկ Երեմյան

Մելինե Հակոբյան

Ռենե Աղաբաբյան

Մարիաննա Հարությունյան

Հասմիկ Մարտիրոսյան

Մանե Գրիգորյան

Դանիել Հայրապետյան

Լեո Վարդանյան

Նարեկ Մելքոնյան

Էդիսոն Թումանյան

Գեորգի Խոշտարիա

Ալեն Հարությունյան

Դավիթ Խաչատուրյան

Եսայի Ստեփանյան

Գագիկ Դրամբյան

Ռուզաննա Կարապետյան

Էդուարդ Ավագյան

Ռոբերտ Մկրտչյան

Քաթիա Բաբայանս

Արմեն Ստեփանյան

Արեգ Սարգիսյան

Ալեքսանդր Տոնոյան

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն