Posted in Հաշվետվություն

Մարտ ամսվա ամփոփում

«Մոլորակ» շուրջտարյա նախագիծ

«Մոլորակ» ռադիո #22

«Մոլորակ» ռադիո #21

«Մոլորակ» ռադիո #20

«Ձոն» նախագիծ

«Զատիկ» նախագիծ

«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Շաբաթվա աշխատակարգ՝

Մանկավարժական ճամբար

Մարտի 20-ից 24-ը. ուսումնական գործունեության համառոտ նկարագրություն

Մարտի 13-ից 17-ը. ուսումնական գործունեության համառոտ նկարագրություն

Մարտի 6-ից 10-ը. ուսումնական գործունեության համառոտ նկարագրություն

Այլ՝

Մեդիաուրբաթ-համերգ՝ «Քեֆ անողի քեֆը չի պակսի»

Նախագծի մշակում լաբորատորիայի համար՝

Ճամփորդություն դեպի Օշական, Դիդի Կոնդի բլուր

Հեռավար սովորող՝ Մելինե Հակոբյան

Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբին մասնակցել է 15 սովորող, մայրենիին՝ 13:

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն