Posted in 2021-2022 ուստարի

Ներկայացնում են սովորողները

Ներկայացնում է Աելիտա Բալայանը

Մկրտչյան Ռոբերտ՝ Ձմեռ

Դավիթ Խաչատուրյան՝ Ձմեռ

Ներկայացնում է Մելինե Հակոբյանը

Մանե Գրիգորյան՝ Առաջին ձյունը

Ներկայացնում է Արևիկ Երեմյանը

Ալեն Հարությունյան՝ Ձմեռ պապիկ

Ներկայացնում է Մարտա Սարգսյանը

Ներկայացնում է Մարիաննա Հարությունյանը

Հասմիկ Մարտիրոսյան՝ Առաջին ձյունը

Վիկտորյա Դալլաքյան՝ ՁմեռԱռաջին ձյունը

Ներկայացնում է Արեգ Սարգիսյանը

Էդիսոն Թումանյան՝ Ձմեռ

Ներկայացնում է Ռենե Աղաբաբյանը

Նանե Բաղդասարյան՝ Առաջին ձյունը

Ալեքսանդր Տոնոյան՝ Առաջին ձյունը

Կարապետյան Ռուզաննա՝ Առաջին ձյունը

Սոս Համբարյան՝ Առաջին ձյունը

Լեո Վարդանյան՝ Առաջին ձյունը

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն