Posted in 2022-2023 ուստարվա նախագծեր

«Ուսումնական աշուն» 

Ժամանակահատված- 24.10-28.10
Նախատեսված է- 2
-րդ դասարանի սովորողների համար
Նպատակն է-
 սովորողի մոտ զարգացնել գեղագիտական ճաշակ, գեղեցիկը գնահատելու, աշնան /եղակակային և բնության/ փոփոխությունները նկատելու ունակություն: Անցած հեքիաթներն ու բանաստեղծությունները կենդանացնելու հմտություն: Տեխնոլոգիական աշխատանքներ անելու հմտությունների զարգացում.
Անհրաժեշտ միջոցներ- ֆոտոխցիկ, բջջային հեռախոս
Արձակուրդները լավ ժամանակահատված է օրվա տարբեր ժամերին զբոսնելու և բնության , եղանակային փոփոխությունները նկատելու համար:

Թեմա  1.  Ոսկե աշուն

  1. Անհրաժեշտ է, որ սովորողը լուսանկարի աշնանային ցանկացած տեսարան, որը բնորոշ է աշնանը: Կամ ստեղծի տերևներից հետաքրքիր կոլաժ:
  2. Ձայնագրիչի օգնությամբ ձայնագրում է աշնանը վերաբերող հարցազրույցներ, բանաստեղծություններ:

Թեմա   2.  Ընթերցում ենք Խնկոյան

  1. Ընտրում եք մեկը և կենդանի ներկայացնում / ռադիոնյութ, paint նկարներով, տեսաձայնագրություն-հեքիաթի ընթերցում, բեմադրություն/: Նկարահանած նյութը հրապարակվում է դասարանական բլոգում:

Խոզն ու ագռավը

Ճպուռն ու մրջյունը

Վատ ընկերը

Այլ

Թեմա   3. Տեխնոլոգիա

Ընտրում ենք հետաքրքիր տեխնոլոգիական աշխատանք, պատրաստում, տեսանկարահանում ենք ընթացքը: Տեխնոլոգիական աշխատանքը Սեբաստացու օրերին ներկայացնելու ենք ցուցահանդես-վաճառքի:

Ամփոփում՝

Տեխնոլոգիական, աշնանային աշխատանքներ՝

Դավիթ Խաչատուրյան՝ Աշնանային կոլաժ

Ռոբերտ Մկրտչյան՝ Պատրաստվում եմ ցուցահանդես-վաճառքին

Մարտա Սարգսյան՝ Աշնանային կոլաժ

Արեգ Սարգիսյան՝ Աշնանային կոլաժ

Արևիկ Երեմյան և հորաքույր՝ Աշնանային կոլաժ

Մարիաննա Հարությունյան՝ Պատրաստվում եմ ցուցահանդես-վաճառքի

Էդիսոն Թումանյան՝ Պատրաստվում ենք աշնանային ցուցահանդեսին

Լեո Վարդանյան՝ Աշնանային նկար

Նարեկ Մելքոնյան՝ Գունավոր տերևներով թիթեռ

Աելիտա Բալայան՝ Պատրաստում եմ մոմակալ և էջանշաններ

Արմեն Ստեփանյան՝ Պատրաստում եմ թղթե կենդանիներ

Վիկտորյա Դալլաքյան՝ Պատրաստում եմ ծաղկաման

Ալեքսանդր Տոնոյան՝ Տեխնոլոգիական աշխատանք

Ընթերցումներ՝

Մանե Գրիգորյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Գագիկ Դրամբյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Ռոբերտ Մկրտչյան և մայրիկ՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Նարեկ Մելքոնյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Լեո Վարդանյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Արեգ Սարգիսյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Դավիթ Խաչատուրյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Մարտա Սարգսյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Արևիկ Երեմյան՝ Վատ ընկերը

Եսայի Ստեփանյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Մարտա Սարգսյան՝ Աշնան նկար

Էդիսոն Թումանյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Վիկտորյա Դալլաքյան՝ Աշնան նկար

Վիկտորյա Դալլաքյան և ընտանիք՝ Խոզն ու ագռավը

Աելիտա Բալայան՝ Վատ ընկերը

Ռուզաննա Կարապետյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Մարիաննա Հարությունյան՝ Ճպուռն ու մրջյունը

Մելինե Հակոբյան՝ Կարդում եմ Խնկոյան

Դանիել Հայրապետյան՝ Մկների ժողովը

Աշնան մասին պատումներ՝

Արևիկ Երեմյան՝ Պատմում եմ աշնան մասին

Ռենե Աղաբաբյան՝ Աշունը Հրազդանում

Ալեքսանդր Տոնոյան՝ Աշունը Դիլիջանում

Մարիաննա Հարությունյան՝ Աշունն իմ աչքերով

Մելինե Հակոբյան՝ Աշուն

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն