Օրը՝ Սեպտեմբերի 1
Ժամը՝ 9:30-16:00
Վայրը՝ Օշական, Դիդի կոնդի բլուր
Երթուղին`
Մալաթիա-Սեբաստիա-Աջափնյակ- Քասախ- Պռոշյան-Աշտարակ- Օշական
Նախագծի մասնակիցները՝ Հարավային դպրոցի երկրորդ դասարանի սովորողներ
Ճամփորդության պատասխանատուներ՝ Լուսինե Գասպարյան, Լուսինե Նազարյան
Վարորդ` Արարատ Դալլաքյան
Նպատակը՝ Հայրենաճանաչություն, բարձունքի հաղթահարում: Ուսումնական ճամփորդության ընթացքում միասին նոր միջավայրում քայլելու, միասին լինելու, գործելու, տեղանքը խնամելու, խոչընդոտները հաղթահարելու, միմյանց օգնելու կարողությունների, հմտությունների ձեռք բերում:
Խնդիրները՝
• Թիմային (խմբով) աշխատելու (հանդես գալու) կարողությունների ձևավորում:
- ճամփորդական պայուսակում անհրաժեշտ իրերի առկայությունը
- խմբով ճամփորդելիս, ընկերական պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
- իմանալ առաջին օգնության տարրական կանոնները
- ուսումնասիրել միջավայրը
- էկոլոգիական աշխատանք իրականացնելը
- բնության տեսարանների, շինությունների, մարդկանց լուսանկարելը
- պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականությունը
Ճամփորդության ընթացք՝
Հարավային դպրոցից շարժվելու ենք 9:30- ին։
1-ին կանգառ՝ Հայոց այբուբենի հուշակոթող
2-րդ կանգառ՝ Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցի, տառերի պուրակ։
Եկեղեցում երգում ենք «Այբ, բեն, գիմ», «Հայր Մեր» երգերը, շրջում ենք տառերի պուրակով, փորձում գտնել մեր անվան առաջին տառը:
3-րդ կանգառ՝ Դիդի Կոնդի բարձունքի հաղթահարում։
Քայլում ենք դեպի բարձունք՝ գագաթի Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցի, դիտում ենք բարձունքից երևացող տեսարանը, անվանում և հաշվում երևացող սարերը, կիրճը, գետը, գյուղը:
Ճամփորդության մասնակցին անհրաժեշտ իրեր՝
- Հարմար ուսապարկ
- արևապաշտպան գլխարկ, ակնոց
- Անհատական թվային միջոցներ՝ ֆոտոխցիկ, հեռախոս
- ձեռնոցներ, աղբի տոպրակ, թաց ու չոր անձեռոցիկ
- անհատական բուժարկղիկ
- Բրդուճներ, մրգեր, ջուր
16:00`վերադարձ Երևան
Ամփոփում՝ Գիտելիքի օրը բարձունքին
Հարավային դպրոցի 2.1 դասարանի սովորողները տոնում են գիտելիքի օրը՝ Օշականի Դիդի Կոնդի բարձունքը հաղթահարելով` https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0CV2z86a8aM2y6u5yZtbyXEzdh1nAQ6HKLYB5GVTqruA3FFqVEBWfp6xbyqZgA4u2l&id=100006427156969
Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցում`