Posted in 2021-2022 ուստարվա նախագծեր

Աղայան+Ռոդարի նախագիծ

Մասնակիցներ`1-ին դասարանի սովորողներ

Ժամանակացույց՝ ապրիլ ամիս

Նպատակն ու խնդիրները

  •  Խրախուսել ընթերցանությունը, զարգացնել ստեղծագործական երևակայությունը, տրամաբանությունը, հիշողությունը:
  • Ճանաչել ստեղծագործության հերոսներին, տալ նրանց կերպարների բնութագիրը:
  • Ձևավորել սեփական մտքերը, զարգացնել կարծիք արտահայտելու կարողություն, հաղորդակցական կարողություններ:
  • Զարգացնել սովորողի  բանավոր խոսքը, ինքնուրույն, խմբային աշխատելու կարողությունը:

Գործողությունների  ընթացքը՝

  • Ռոդարի և տեխնոլոգիա՝  հեքիաթների հերոսների պատրաստում թափոններից, սննդամթերքից, կավից:
  • Ռոդարի և մեդիա՝ սովորողները Paint ծրագրով հեքիաթը նկարազարդում են, պատումը ձայնագրիչով ձայնագրում:

Ռոդարիական  հնարքների կիրառում՝

  • Ի՞նչ կլիներ, եթե …
  • Հեքիաթների խառնաշփոթ
  • Շուռ տված հեքիաթներ
  • Իսկ հետո ի՞նչ եղավ
  • Հեքիաթների շիլափլավ /Ռոդարի+Աղայան/
  • Ռոդարիական հնարներով անսովոր պատմություններ
  • Թարս հարցեր

Հնարների կիրառման արդյունքը՝ ռադիոթողարկումների տեսքով:

Հեքիաթներ՝ Պաղպաղակե դղյակը  ,  Թարս հարցեր  ,  Կապույտ լուսացույցը, Կոնֆետի անձրևը, Շոկոլադե ճանապարհը…

Մուլտֆիլմերի դիտում քննարկում՝  Ցրված Ջովանին  ,  Չիպոլինոյի արկածները:

Ուսումնական նյութեր.

Աղայանի մանկական ստեղծագործություններ

Ջանի Ռոդարի

Նախագծի ամփոփումը՝ բլոգում, կայքում:

Ամփոփում՝

Մելինե Հակոբյան՝ Պաղպաղակե հուշարձանը

Դավիթ Խաչատուրյան՝    Պաղպաղակե  աշխարհի մարդիկ

Մարտա Սարգսյան՝ Պաղպաղակե աշխարհը

Ռենե Աղաբաբյան՝   Պաղպաղակե ամպը 

Վիկտորյա Դալլաքյան՝ Պաղպաղակե մարդը

Սոս Համբարյան՝ Ա~յ քեզ շաբաթ

Էլեն Արշակյան

Մարիաննա Հարությունյան՝ Սագ

Աելիտա Բալայան՝ Սագ

Հորինուկներ՝ Ա՜յ քեզ շաբաթ․․․

Ի՞նչ կլիներ եթե…«Մոլորակ» ռադիո #11

Էլեն Արշակյան՝ Ատամ

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն