Մասնակիցներ`1-ին դասարանի սովորողներ
Ժամանակացույց՝ ապրիլ ամիս
Նպատակն ու խնդիրները
- Խրախուսել ընթերցանությունը, զարգացնել ստեղծագործական երևակայությունը, տրամաբանությունը, հիշողությունը:
- Ճանաչել ստեղծագործության հերոսներին, տալ նրանց կերպարների բնութագիրը:
- Ձևավորել սեփական մտքերը, զարգացնել կարծիք արտահայտելու կարողություն, հաղորդակցական կարողություններ:
- Զարգացնել սովորողի բանավոր խոսքը, ինքնուրույն, խմբային աշխատելու կարողությունը:
Գործողությունների ընթացքը՝
- Ռոդարի և տեխնոլոգիա՝ հեքիաթների հերոսների պատրաստում թափոններից, սննդամթերքից, կավից:
- Ռոդարի և մեդիա՝ սովորողները Paint ծրագրով հեքիաթը նկարազարդում են, պատումը ձայնագրիչով ձայնագրում:
Ռոդարիական հնարքների կիրառում՝
- Ի՞նչ կլիներ, եթե …
- Հեքիաթների խառնաշփոթ
- Շուռ տված հեքիաթներ
- Իսկ հետո ի՞նչ եղավ
- Հեքիաթների շիլափլավ /Ռոդարի+Աղայան/
- Ռոդարիական հնարներով անսովոր պատմություններ
- Թարս հարցեր
Հնարների կիրառման արդյունքը՝ ռադիոթողարկումների տեսքով:
Հեքիաթներ՝ Պաղպաղակե դղյակը , Թարս հարցեր , Կապույտ լուսացույցը, Կոնֆետի անձրևը, Շոկոլադե ճանապարհը…
Մուլտֆիլմերի դիտում քննարկում՝ Ցրված Ջովանին , Չիպոլինոյի արկածները:
Ուսումնական նյութեր.
Աղայանի մանկական ստեղծագործություններ
Նախագծի ամփոփումը՝ բլոգում, կայքում:
Ամփոփում՝
Մելինե Հակոբյան՝ Պաղպաղակե հուշարձանը
Դավիթ Խաչատուրյան՝ Պաղպաղակե աշխարհի մարդիկ
Մարտա Սարգսյան՝ Պաղպաղակե աշխարհը
Ռենե Աղաբաբյան՝ Պաղպաղակե ամպը
Վիկտորյա Դալլաքյան՝ Պաղպաղակե մարդը
Սոս Համբարյան՝ Ա~յ քեզ շաբաթ
Մարիաննա Հարությունյան՝ Սագ
Աելիտա Բալայան՝ Սագ
Հորինուկներ՝ Ա՜յ քեզ շաբաթ․․․
Ի՞նչ կլիներ եթե…«Մոլորակ» ռադիո #11
Էլեն Արշակյան՝ Ատամ