Posted in 2021-2022 ուստարի

«Ուսումնական գարուն» նախագծի ամփոփում

Պատմում է Ալեքսանդր Տոնոյանը՝ Ծիտը

d58fd4bbd4b5d4b6d4b5d590d594

Պատմում է Ալեն Հարությունյանը՝ Սևուկ ուլիկը

Ալեքսանդր Տոնոյան՝ Դիլիջանի ձմեռ-գարունը

Պատմում է Մարիաննա Հարությունյանը՝ Սևուկ ուլիկը

Սոս Համբարյան՝ Ես սիրում եմ գարունը, Կոնֆետի անձրևը

Եսայի Ստեփանյան՝ Կոնֆետի անձրևը

Արևիկ Երեմյան՝ Գարուն է, Կիկոսի մահը

Արեգ Սարգիսյան՝ Անհաղթ աքլորը

Նարեկ Մելքոնյան՝ Երեք արջերը

Լեո Վարդանյան՝ Կոնֆետի անձրևը

Ռենե Աղաբաբյան՝ Ծիտը

Էլեն Արշակյան՝ Սևուկ ուլիկը

Աելիտա Բալայան՝ Կարապի լիճը

Գագիկ Դրամբյան՝ Կոնֆետի անձրևը

Խաղում են Մելինեն և եղբայրը՝ Բարեկենդանը, Գարունը Սանկտ Պետերբուրգում

Էդիսոն Թումանյան՝ Կոնֆետի անձրևը

Վիկտորյա Դալլաքյան՝ Կոնֆետի անձրևը

Դավիթ Խաչատուրյան՝ Ճամփորդները

Ռոբերտ Մկրտչյան՝ Գարուն, Կոնֆետի անձրևը

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն