Posted in 2023-2024 ուստարվա նախագծեր

«Սովորող-սովորեցնող »համագործակցային նախագիծ

Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի 3.1 և 2․2 դասարանների սովորողներ
Օրը՝ հունվարի 11, ժամը՝ 12:50-13:35


Վայրը՝ Հարավային դպրոց
Պատասխանատուներ՝ Լուսինե Գասպարյան, Սեդա Խաչատրյան

«Սովորող-սովորեցնող» համագործակցային նախագծի շրջանակում 3.1 դասարանի սովորողներն իրենց կրտսեր ընկերներին Power point ծրագրից օգտվելու տարրական հմտություններ են փոխանցելու։

Նկարագրություն

Աշխատելու են փոքր խմբերով (1+1 կամ 1+2 սկզբունքով)։
3.1 դասարանի սովորողը կրտսեր ընկերոջը (ընկերներին) սովորեցնելու է.

  • կիրառել գործիքները (էջ ստեղծել, ձևավորել, նկար կցել )
  • «Մեդիաընթացարան» սահիկաշար ստեղծելու մեկնարկ

Ամփոփումը՝  բլոգներում

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն