Posted in Հաշվետվություն, Ռադիո

«Մոլորակ» ռադիո

  • 2021-2022 ուսումնական տարվա ձեռքբերումներ, ցուցանիշներ

Ռադիոյի աշխատանքները սկսել ենք դեկտեմբերից։ Այս պահին թողարկել ենք 13 ձայնագրություն՝

«Մոլորակ» ռադիո #1

«Մոլորակ» ռադիո #2

«Մոլորակ» ռադիո #3

«Մոլորակ» ռադիո #4

«Մոլորակ» ռադիո #5

«Մոլորակ» ռադիո # 6

«Մոլորակ» ռադիո # 7

«Մոլորակ» ռադիո #8

«Մոլորակ» ռադիո #9

«Մոլորակ» ռադիո #10

«Մոլորակ» ռադիո #11

«Մոլորակ» ռադիո #12

«Մոլորակ» ռադիո #13

Ունեն ձեռքբերումներ՝ սովորողներից շատերը դժվարանում էին խոսել, միտք արտահայտել։ Հիմա իրենք են առաջարկում՝ ինչ ասել, ես ուղղորդում եմ, ուղղում սխալները։ Բավականին զարգացել է սովորողների խոսքը, հարցեր կազմելու, ներկայացնելու հմտությունները։

  • ամռանը նախատեսվող աշխատանք՝ «Ուսումնական ամառ» նախագծի շրջանակներում կունենաք ընթերցանության նյութեր։ Սովորողները կբաժանվեն խմբերի և պատասխանատու կլինեն շաբաթվա թողարկման համար։ Ընթերցանության նյութերը կձայնագրեն ծնողները, ինձ կուղարկեն ձայնագրությունները։ Ես կխմբագրեմ, կհրապարակեմ։
  • 2022-2023 ուսումնական տարվա առաջարկներ, զարգացումներ՝ Առաջարկ այս պահին չունեմ, զարգացումներ անպայման կունենաք․ ավելի հետաքրքիր, երաժշտական ռադիոթատրոնների տեսքով։

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն