Posted in Հաշվետվություն

Ուսումնական երկրորդ շրջանի ամփոփում

Ձմեռային ուսումնական ճամբարը, ինչպես միշտ, շատ ակտիվ և բուռն է ընթանում։ Իրականացնում ենք Մարզական, Ազգագրական փառատոնի, Բնագիտական ստուգատեսի շրջանակներում ընդգրկված նախագծեր։ Ունենք նաև ընթերցողական, համանուն ֆիլմի դիտման նախագիծ, որը մեծ ոգևորությամբ ընդունվեց սովորողներիս կողմից։ Շատ ակտիվ ընթացան ձմեռային խաղերը, մարզական ստուգատեսը, սովորողներիս ոգևորությունը անսահման էր։ Բնագիտական ստուգատեսի ընթացքում շարունակաբար փորձեր արեցինք, կառուցողական խաղեր խաղացինք, ցավոք, ոչ բոլորն եմ հասցրել տեսանկարահանել․ այս անգամ դժվարացա և՛ տեսանկարահանել, և՛ փորձ անել։ Շատ հավես են ընթանում «Սովորող-սովորեցնող» նախագիծը և ազգային երգ, պարերի ուսուցումը, որոնք դեռ շարունակելու ենք իրականացնել փետրվար ամսին։ Ճամբարը դեռ ավարտված չէ, հաշվետվությունը կխմբագրվի։

Ձմեռային ճամբարի նախագիծ, աշխատակարգ

Մարմնամարզական նախագծերի, ձմեռային մարզական խաղերի ստուգատես՝

Նախագիծ՝ Մարզական ստուգատես, ամփոփում՝ Մարզական ստուգատես

Ձմեռային մարզական խաղեր, ճամփորդություն

Նախագիծը՝ Ձմեռային խաղեր Ջրվեժի անտառապարկում 21.01.2022

Ամփոփում՝ Ձմեռային խաղեր «Ջրվեժ» անտառապարկում

Բնագիտության և տեխնիկական ստեղծագործության նախագծերի ստուգատես.

Մարիաննա Հարությունյան՝ Բնագիտական փորձ

Սոս Համբարյան՝ Բնագիտական փորձեր

Մելինե Հակոբյան՝ Կառուցում ու երգում է Մելինեն

Կառուցողական խաղ

Ձմեռային ազգագրական փառատոն՝

Ազգային երգերի ուսուցում

«Սովորող-սովորեցնող» նախագիծ /4-րդ դասարանի սովորողները 1-ին դասարանցիներին սովորեցնում են աշխատել word ծրագրով։

Ամփոփում՝ «Սովորող-սովորեցնող» նախագիծ

Հունվար ամսվա մայրենիի ֆլեշմոբ

Ճամբարային առօրյա՝

Մարզավում ենք պարելով

Հեռավար սովորողներ՝

Սոս Համբարյան

Մելինե Հակոբյան

«Ուսումնական ձմեռ» նախագծի ամփոփում

Քառօրյա վերապատրաստման իրականացում՝

Բլոգային-նախագծային վերապատրաստում. հունվարի 18-21

Վերապատրաստման երկու օրերի ամփոփում

Քառօրյա վերապատրաստման ամփոփում

Մանկավարժական ակումբի համակարգում՝ 11.01.2022

/Ենթակա է խմբագրման/

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն