Posted in Ամենօրյա գործունեության համառոտ նկարագրություն

Ապրիլի 22-ից 26-ը. աշխատանքային նախագծի համառոտ նկարագրություն

57233985_377492989646470_2732260062578868224_nԸնդհանուր պարապմունք

Համագործակցային նախագիծ. «Զատիկ»

Նախապատրաստական աշխատանքներ՝«Սուրբ Հարության» (Զատիկի) ծես 2019

Աշխատանք Ընթերցարանով /էջեր ՝23-27/:

Մաթեմատիկա` բանավոր համրանք, hաշվել 1-ից մինչև…. Թվերի հավասարությունը և անհավասարությունը: Թվերի համեմատումը և գրառումը: Գումարի և տարբերության անհայտ բաղադրիչի գտնելը: Տասնյակ՝ հաշիվ տասնյակներով: Հաշիվ տասնյակներով և միավորներով: Կլոր թվեր: Կլոր թվերի անվանումները և գրառումը: Երկրորդ տասնյակի թվերի գրառումը: Թվերի համեմատումը: 20-ի սահմանում թվերի գումարումն ու հանումը՝ կարգային անցումի: Պարզ խնդիրների լուծում:

Խաղեր- Մաթեմատիկական խաղեր առաջին դասարանցիների համարՄաթեմատիկական խաղեր, Գտի՛ր 10 տարբերություն։

Մարմնակրթություն՝ մարզվում ենք, լողում, հեծանիվ վարում:

Երգ՝ Սովորում ենք զատկական երգեր:

Շախմատ՝ Առնոլդ Միքայելյանի հետ:

Մարմնակրթություն՝ լող, հեծանիվ, մարմնամարզություն:

Մեդիա-տեխնոլոգիա՝ պատրաստում ենք զատկածառ, զարդարում մեր նախշազարդ ձվիկներով, ադի-բուդիով:

Բանավոր մաթեմատիկա՝ լուծում ենք  խնդիրներ՝ Մաթեմատիկական ֆուբուկի, մոգական քառակուսիներ:

Անգլերեն`Միլենա Մանուչարյան

ՌուսերենՄարիամ Քալանթարյան

ԵրգՄարիամ Մնացականյան

Ընդմիջում՝ 11:00-11:30

Միասնական ժամատախտակ

Երկուշաբթի

մաթեմ.
մարմնակրթ.
մայրենի,/ռուս.
շրջակա
անգլ,/մայրենի

Երեքշաբթի

մայրենի
մաթեմ
անգլ/ռուս.
շախմատ
տեխնոլոգ

 

Հինգշաբթի

անգլ./մայրենի
մարմնամարզ./լող/
մարմնամարզ./լող/
մայրենի
ընտրովի

Ուրբաթ 26.04/ նախագծային օր/

մարմնակրթ.
Աղանկարչություն
Տոնում ենք Զատիկը
ընտրովի

Ապրիլի 27

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն