Posted in Սովորողների բլոգները

Սովորողների բլոգները

14068314_2106428919581326_5027087898625951444_n

Նախագիծը տեսեք հետևյալ հղումով:

Արդյունք՝

Սովորողների մեծ մասն ունեն գործող բլոգներ, իրենց ամենօրյա աշխատանքների մեծ մասն երևում է բլոգներում: Բլոգներն ունեն բաժիններ, հեղինակի մասին պատմող փոքրիկ տեքստ, նկար և այլն: Բլոգները հեշտ ընթեռնելի են:

Սովորողների մեծ մասը կարողանում է փոխել իրենց բլոգների պաստառը և գույնը: Կարողանում են բաժին բացել: Տեքստային նյութեր տեղադրել, յութուբից և այլ սոց. կայքերից հղումով նյութ տեղափոխել իրենց բլոգներ: Կարողանում են նկարներ ներբեռնել, հղում տեղադրել և հանել:

Կորյուն Գաբոյան

Անի Հարությունյան

Իշխան Գևորգյան

Մոնիկա Մարտիրոսյան

Հայկ Սարգսյան

Արեն Համբարձումյան

Աստղիկ Ալեքսանյան

Գուրգեն Մանուկյան

Գայանե խաչատրյան 

Նարե Խաչատրյան

Տաթև Մամիկոնյան

 Գրիգորի Դանիելյան

Արեգ Մարկոսյան

Արսեն Գևորգյան

 

Արուսյակ Սարիբեկյան

 

Արա Ներսիսյան

Ալեքս Գևորգյան

 

 

 

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն