Posted in Սովորողների աշխատանքները

Իմ ընկերը

Տիգրան Գրիգորյան

thumbnail_IMG_20200515_154330

Ընկերներ շատ ունեմ, բայց այսօր կպատմեմ իմ բակի ըներոջ մասին։ Նրա անունն է Աշոտ։ Ես ու Աշոտը մի տարիքի ենք։ Մենք ապրում ենք նույն բակում, կողք կողքի հարևաններ ենք։ Մենք միասին խաղում ենք, հեծանիվ, ինքնագլոր վարում, ֆուտբոլ խաղում, միասին գնում ենք խանութ, համով բաներ գնում և ուտում։ Գնում ենք միմյանց տներ, տանն էլ խաղում, լեգո հավաքում, մոնոպոլիա խաղում։ Բակի մյուս մեր ընկերների հետ էլ ենք խաղում շատ թե՛ աղջիկների և, թ՛ե տղաների հետ։ Նա բարի է, շփվող, հավատարիմ ու լավ ընկեր է։ Ես ուրախ եմ, որ ունեմ հավատարիմ, չնախանձող ընկերներ։

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն