Posted in Հաշվետվություն

Մեդիագրադարանի ընտրանի

Գաբոյան Աստղիկ՝զրույց Կոմիտասի մասին:

Գաբոյան Աստղիկ՝ «Մկների ժողովը»:

Վարպետության դաս՝  Հարավային դպրոցի 3․2 դասարանի սովորող Աղաբաբյան Լուսինեի ծնող՝ հագուստի նկարիչ Մարգարիտա Մկրտումյանի մասնակցությամբ։

2-4 տարեկանները  պատմում են Հ. Թումանյանի « Ծիտը» հեքիաթը։

Լանա Օրդուխանյան`Ա. Խնկոյանի «Ճպուռն ու մրջյունը»

Մարիա Գյոզալյան`Քեռի Ֆեոդորը, «շունը և կատուն»

Արտաշես Մինասյան`Մեդիահեքիաթ՝«Անխելք մարդը»

Արամ Բադալյան`Սուրբ Ծննդյան մեդիահեքիաթ

Մարի Ավագյան`Առյուծը,աղվեսն և մուկը

Ալեքսանդրա Երնջակյան`Աուդիոգիրք։ Կառլսոնը hյուր է գնում ծննդյան տարեդարձին։

  Տիգրան Գրիգորյան`Ջ. Ռոդարի՝ «Այ քեզ շաբաթ»: 

Գոհար Սմբատյան` Հ. Թումանյան. մեդիաբանաստեղծություններ

Նարեկ Սարգսյան`Ջ. Ռոդարի՝«Պաղպաղակե դղյակը»

Արսինե Հակոբյան`«Պոչատ աղվեսը»

Մարգարիտ Հովնանյան`Հեքիաթախաղի մեդիանկարչություն

Լուսինե Գասպարյան`Ղ. Աղայան «Ատամը փոխած»

 

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել մեկնաբանություն