Posted in Без рубрики

Դեկտեմբերի 11-ից 15-ը ուսումնական գործընթացի համառոտ նկարագրություն

Մաթեմատիկա՝ Բանավոր համրանք՝

Հաշվել 1-ից մինչև….(առաջ հաշիվ, հետ հաշիվ), գտնել օրինաչափությունները ու շարունակել

Բազմանիշ թվեր.

  • Բազմանիշ թվերի գումարումը և հանումը:
  • Գումարման և հանման գործողությունների հատկությունները:
  • Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով:
  • Բազմանիշ թվերի բազմապատկումը միանիշ  թվով:
  • Բազմապատկում 10-ով, 100-ով, 1000-ով և բաժանում 10-ի, 100-ի, 1000-ի:
  • Բազմանիշ թվի բաժանումը միանիշ թվի վրա:
  • Բազմապատկման, բաժանման գործողությունների հատկությունները:
  • Ապրանքի գին-քանակություն-արժեք փոխկապակցվածությունը:

Մայրենի՝ Աշխատանք  Ամանորյա նախագիծի  շրջանակներում։

Դիտում ենք մուլտֆիլմ Ամանորի ծագման մասին՝ ֆիլմ 1, ֆիլմ 2:

Ընթերցանության թեմա՝ Ամանորյա հեքիաթներ, սովորողների պատումները:

Բլոգային աշխատանք՝Հորինում ենք պատումներ հետևյալ վերնագրերով.

Ձյունը եկավ և…

Տոնածառը

Աշխատանք Հայոց լեզու գիրք-տետրով։

Տեխնոլոգիա+ Մեդիա՝ Ամանորյա զարդարանքների պատրաստում,  էլ․ բացիկների ստեղծում։

Երգ՝ Ամանորյա երգերի ուսուցում։

Տրամաբանական խնդիրներ՝   Սովորում ենք խաղալով: Կրկնում ենք աղյուսակը:
1. Հասմիկը երեք պաղպաղակի համար վճարել է 450 դրամ։ Միքայելը երկու կարկանդակի համար վճարել է 240 դրամ։ Որքա՞ն է վճարել Դավիթը մեկ պաղպաղակի և մեկ կարկանդակի համար։

2..Սուրբ Ծննդյան երեկույթին 15 սեղաններից յուրաքանչյուրի վրա կար մեկական մոմակալ: Մոմակալներից 6- ը հինգ տեղանոց էր, իսկ մնացածը՝ երեք տեղանոց: Քանի՞ մոմ էր պետք եղել գնել բոլոր մոմակալների համար:

3. Նկարի շրջանակներից երեքում Արամը գրել է 6, 7 և 8 թվերը։ Մնացած շրջանակներում նա պետք է գրի 1, 2, 3, 4 և 5 թվերն այնպես, որ քառակուսու յուրաքանչյուր կողմի վրա գրված թվերի գումարը հավասար լինի 13-ի։ Այդ դեպքում որքա՞ն կլինի մոխրագույն շրջանակներում գրված թվերի գումարը։

8  *   *
*        6
*   7   *

Շրջակա աշխարհը՝ Վարվեցողության դասեր՝ դաս 1, դաս 2, դաս 3: Միջավայրի խնամք, սենյակային բույսերի խնամք:

Մարմնակրթություն՝ Մարմնամարզություն, էստաֆետային խաղեր:

Շախմատ՝ Օնլայն խաղում ենք chess.am կայքում։

Advertisements

Հեղինակ՝

Ողջու՜յն, դուք այցելել եք իմ մեդիատիրույթ: Ես Լուսինեն եմ: Սովորել և աշխատում եմ իմ հարազատ՝ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Սիրում եմ կրթահամալիրի ազատ և ստեղծական մթնոլորտը, ձեզ էլ հրավիրում եմ մեզ հետ ապրելու և ստեղծելու:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s